13 Ağustos 2018 Pazartesi

"Çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır." Sizce bu kadın kaç yaşında?

                                                  Dr.Oz (1) Bu bayan kaç yaşında sizce?

"Çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır." Ne demek bu? 

Aslında konu başlığını "Gerçek Cilt Yaşınız Nedir?" diye yapacaktım ama sonra "Çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır." sözü aklıma geldi..Ne demekti bu?

Burada ne denmek isteniyordu?
"Bakımsız kadın" derken ne kastediliyordu?
Peki siz ne anladınız?

Benim anladığım "bakımsızlık" sadece "cilt beyazlatma,vücut ve beden temizliği,yeni ve temiz elbiseler giyme" vs ile ilgili değildir.. Sağlıklı gıdaları (yiyecek ve içecekleri) tüketme ile de yakından ilgilidir..Sağlıklı gıdalar olmazsa,"cilt beyazlatmanın,vücut temizliğinin veya yeni ve temiz elbiseler giymenin" hiç bir anlamı olmayacaktır..

O yüzden "bakımlı,genç,güzel ve yakışıklı" görünebilmek için yediğimiz içtiğimiz gıdalara da dikkat etmeliyiz..Tabii maddiyatsızlık ve imkansızlıktan dolayı sağlıklı gıdaları bulamayanların durumu ise ayrı bir konudur. Bu nedenle hiç kimsenin onları suçlamaya hakkı yoktur..

Sizce bu kadın kaç yaşında görünüyor?

                                                  Dr.Oz (1)

Neyse lafı hiç fazla uzatmadan hemen konuya gireyim.. Geçen sene tv,de de izlemiştim ama internette dolaşırken yine karşıma çıkmıştı bu program..Dr.MehmetOz'un bu programında geçen konuklar dikkatimi çekmişti..Sonra bu bayanı gördüm..Ve gerçek yaşı ile cilt yaşını öğrendiğim de ise bayağı bir şaşırmıştım..Olabilir miydi? Oluyordu işte..

                                                            Dr.Oz (1)

Efendim fotografını gördüğünüz bu bayanın adı Noreen. Soyismi hakkında pek fikrimiz yok ama sadece Dr.Mehmet Oz'un bildiğine emin olabiliriz,herhalde. Noreen,evli ve çocukları var. Geçen yıl ünlü doktor Mehmet Oz'un programına katılmıştı. Programın o günkü amacı sanmıyorsam,katılımcıların "skin real age-gerçek cilt yaşı"nı ortaya koymaktı..  (1)

                                                         Dr.Oz (1)

Noreen'in gerçek doğum yaşı 45.. Gerçek cilt yaşı ise sıkı durun 26.. Bazı uzmanlara göre ise gerçek cilt yaşının 21 olduğu söyleniyor..Bir sürpriz daha vereyim..Noreen'in 21 yaşında bir de oğlu varmış..İlginç..

Peki,Noreen ne yiyip içiyor da bu kadar genç cilt yaşına sahip olabiliyor? 

                                                           Dr.Oz (1)

Noreen,bunlardan biri olan ve kendisinin özel olarak hazırladığı bir krep tarifini veriyor programda..Eğer yanlış anlamadıysam Noreen krep tarifini şu şekilde veriyor..Siz de geçen sene yayınlanan programın videosunu BURADAN izleyebilirsiniz..Eğer tarif konusunda yanlışım varsa düzeltebilirsiniz..

Noreen'in gençlik iksiri krep tarifi;

Krep tarifi;
-----------
Keten tohumu
Hindistan cevizi unu
Hindistan cevizi gevreği
Yaban mersini

NOT : Bağırsaklara,kabızlığa vs iyi geldiğini duyduğumuz için biz de keten tohumunu sıkça kullanırız..Papatya,Rezene,Devedikeni tozu,Köri,Zencefil,Haşhaş,Çörekotu,Kimyon vs vs..Bunları da azar azar sadece bir tanesini yemeklere katarak kullanırız..Lezzetine de doyum olmuyo..

UYARI : Ama aman dikkat "bize iyi gelen size iyi gelmeyebilir; size iyi gelen de bize iyi gelmeyebilir.." O nedenle internetten elde ettiğiniz tarifleri kullanırken,sizin ve ailenizin sağlığına uygun olur mu olmaz mı,alerjiniz var mı yok mu vs gibi rahatsızlıklarınızı göz önüne getirerek kullanmanızı ve eğer sakıncası varsa kullanmamanızı veya en iyisi doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim..

Haydi benden bu kadar,sağlıcakla kalın dostlarım.Sağlıklı cilt yaşları dilerim...E.Y.

Kaynak;
-----------
(1) Meet the Women Who Look Half Their Age (Yaşlarının Yarısını Gören Kadınlarla Tanışın)
"Bu kadınların yüzlerini gördükten sonra kaç yaşında olduklarına inanamayacaksınız! Konuklar Noreen ve Meli, anti-aging sırlarını döktüler - tüm yüzleri ya da mükemmel genleri gerektirmeyen tüm kolay, evde ipuçları. Yayın tarihi : 1/30/2017"
http://www.doctoroz.com/episode/secrets-people-who-look-half-their-age?video_id=5300363929001
ET:13.08.2018

✔ Blogger Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

10 yorum:

  1. İnsan bedeninin sağlığı yalnız belinin inceliğinde değil, aslında yüzünün ışıltısından belli oluyor. Bizler de böyle sağlıklı olabiliriz umarım.

    YanıtlaSil
  2. Benim de cilt yaşımın gerçek yaşımdan hayli geri olduğu söyleniyor ve kullandığım ürünler soruluyor.
    Biraz genetik, biraz güneşten uzak durma , biraz kozmetikten sakınma.
    Başka da bişi yok aslında benim açımdan

    İyi bilgiydi Ertuğrul,sağolasın

    YanıtlaSil
  3. Aaaay, valla şahaneymiş cildi, hiç kırışıklık yok:( ben bakınca 50 demiştim içimden:) bu arada o söz kesinlikle doğru bakımsızlıkla insan olduğundan çok yaşlı ve çirkin, paçoz görünebiliyor.

    Çok teşekkürler ben de not alayım inşallah benim cildime de fayda eder.:)

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı beslenmek kadar stres ve yaşam koşulları da önemli. Sürekli stres altında olan insanların ciltleri de erken yaşlanıyor maalesef :(

    YanıtlaSil
  5. Ben 30 diye tahmin etmiştim ama cildi gerçekten çok güzel.
    İyi beslenmek, bakım çok çok önemli ama genetik faktörlerinden etkisi vardır mutlaka

    YanıtlaSil
  6. Genetik de önemli :) Benim de yaşımdan küçük gösterdiğim söylenir.Kilo fazlalığı olanlar da olduğundan yaşlı gösteriyor.Ruhsal olarak da stresi az insanlar,daha genç duruyor.İstifa ettiğimden beri ben de daha çok gençleştim diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  7. Yazı için gerçekten ilgi çekici bir başlık olmuş :) İşin sağlıklı beslenme,kişisel temizlik kadar mutluluk,iç güzelliği,huzur ile de bağlantısı var,bana göre :)

    YanıtlaSil
  8. heeey ilginç evet şanslıymış hepimiz böyle kalırız işallah :) darrenbusch adlı dediğin arkadaş gelmiş blogumaaa. tımams tanıtırım tabisideee :)

    YanıtlaSil
  9. süpermiş, Noreen'in 45 yaşında olduğuna iananmadım, yediklerimize dikkat edelim tabi ki:)

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle dış güzelliğin varolmasında sağlıklı beslenmenin etkisine inanalardanım. Sağlıklı beslenerek hücre yenilenmesine ve bazı besinlerle de yaşlanmaya karşı koymak mümkün.(Hoş, şimdi tükettiğimiz gıdaların ne kadar sağlıklı olduğu tartışma konusu)
    Kadının cilt yaşına gerçekten çok şaşırdım, açıkçası bu kadarını beklemezdim...

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..