20 Ocak 2019 Pazar

Bu Seninde Sevdiğin Müzik Olabilir (BSSMO)


Artık yeni bir blog açtım. Adı BSSMO. Kişisel bir müzik blogu diyebilirim. Bundan sonra dinlediğim ve sevdiğim müzik parçalarını, unutmazsam eğer bu blogda yayınlayacağım..

Blog ismi size garip gelebilir. Ama inanın ne kadar kısa ve anlamlı bir blog ismi yazdımsa da blogger, bu adların kullanılabilir olmadığını söylemişti..

Benim de aklıma "Bu Seninde Sevdiğin Müzik Olabilir - kısaca "BSSMO" diye bir kısaltma geldi..

Ee,napalım,belki tutar.Umarım.. Neyse, hayırlı olsun diyelim yeni blogumuza.. İyi hafta sonları dilerim. Sağlıcakla kalın efenim..

✔ Blogger Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

30 yorum:

  1. Uğramak gerek... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  2. O zaman hayırlı uğurlu olsun diyelim ve takibe gelelim. 👍

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun. Bakıyorum şimdi yeni bloğunuza. Müzik güzeldir....

    YanıtlaSil
  4. Başarılar, takibe alalım hemen .

    YanıtlaSil
  5. Fark ettim sayfanı açınca yeni blogunu.İlk oraya uğradım ve takibe aldım.Hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun ...hemen takip edeyim

    YanıtlaSil
  7. İyi düşünmüşsünüz. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun yeni blogunuz:) İsim ilginçmiş:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. şeri şeri leydiiiiii ne güzzeeel :) iyi olmuş şarkı önerileri en sevdiğim :) give me your eyes da koyarsınııız :)

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsun.Uğrayalım hemen.Belki BBSMO :)))))

    YanıtlaSil
  11. Başarılar Ertuğrul Bey. Takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
  12. Tek bir konyda olması güzel, müzik olması güzel, sitenin adı da güzel:) E daha ne olsun. Başarılar...

    YanıtlaSil
  13. Müzik blogun hayırlı olsun Ertuğrul.😊

    YanıtlaSil
  14. Bir müzik grubu adı gibi olmuş.Hemen abone oldum 😊

    YanıtlaSil
  15. Güzel fikir, ismini de beğendim:)

    YanıtlaSil
  16. nalan, günlüğümün adı işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bir daha okusana son paragrafı yaaa, nalan, sevgili defterciğim, diyor ki :) fotodaki defter de bu seneki günlüğüm, defterlerden başlıklı yazımda eski günlüklerimden, en çok da lise günlüklerimden alıntı yapıyonm yani :)

      Sil
    2. yani şimdiii, o yazımı okuyuncaaa, günlüğümle konuştuğum belli olmuyo mu aykız :) bütün yazıda defterime sesleniyom yaaa kii, baştan sona hep, defterciğim, sana yazıyorum diyom yaa. bu seri işteeğ, günlüklerimden seçmeler yanii, ona yazarken hep ona sesleniyom yanii. nalan koydum adını, türk filmi gibii, inceltme işareti yok, mesela çamaşır makinemin adı kezban, televizyonun adı nebahat, buzdolabı neriman :)

      Sil
  17. Hayırlı olsun umarım Başarılı olur sağlıcakla kalın o bloga da şimdi gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  18. hayırlı olsun hemen ziyaret edeyim ben de

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı olsun müzik zevklerimiz benziyor takibe alayım yeni blogunu.

    YanıtlaSil
  20. ^_^ bu bir otomatik yorum olduğu için üzgünüm zamanım çok azdı tüm blogger arkadaşlarıma destek olmak için geldim KONULOJİ sizi seviyor tüm blog sahibi arkadaşlara başarılar diliyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 yeni blogunuz hayırlı olsun sürekli mi paylaşım yapacaksınız oradan

      Sil
  21. Hayirli olsun, basarilar dilerim hemen takibe aliyorum 😊

    YanıtlaSil
  22. O zaman hayırlı olsun, bakayım ben de :)

    YanıtlaSil
  23. Hayırlı olsun , ne güzel bundan sonra sayenizde güzel müzikler dinleyeceğiz:)

    YanıtlaSil
  24. Aaaa, hayırlı, uğurlu olsun. Hemen ziyarete geliyorum ve üye olmaya tabii ki. :)
    Müziği çok ama çok seviyorum. Gerçekten ruhun gıdası sözüne inanıyorum.

    YanıtlaSil
  25. ben yeni blogunuzu çok beğendim tam benim tarzım şarkılar var 😊 ❤️

    YanıtlaSil
  26. Geç kalmış tebriğimi kabul eder misin kardeşim? Hayırlı uğurlu olsun. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..