1 Nisan 2020 Çarşamba

Covid-19 Amerikan dolarını bitirme planı mı? Dünya "Temassız Ödeme" sistemlerine geçiyor.

                                       Covid-19 plan to finish the US dollar? - illustrasyon E.Y.

* Amerikan doları, covid-19'a yenilir mi?
* Kağıt ve madeni paralar tarih mi oluyor?
* Covid-19 virüsünün yayılmasını WHO'mu sağladı?

Dünya, kripto para diye de adlandırılan "dijital para (temassız ödeme)" dönemine geçiyor..

27 Mart 2020 Cuma

Bak sen! Birilerinin damarına bastık galiba. 'Burası karışacak, vaziyet alın!' 😁

                                                Dikiştutmaz Sabri (Sahte Kabadayı filminden-Hasan Ceylan), (1,2)

Efendim, yaklaşık birkaç gün önce malum bu "coronavirüs (covid-19) test ve teşhislerinin ne kadar doğru olduğuna" dair "yanlış teşhisler" üzerine küçük bir araştırmamızı yayınlamıştık.. BAK.. Vay efendim sen misin bunu yayınlayan?

24 Mart 2020 Salı

Coronavirus (Covid-19) testleri ne kadar doğru? Yanlış teşhisler dünyada tartışma konusu oldu.

                                            Covid-19 testleri ne kadar doğru? Resim( 33,34,35,36)

UYARI : Sevgili okuyucularımız,bu yazımızı okuduktan sonra, "yanlış bir kanıya varmamak" için lütfen en aşağıdaki genel uyarımızı da mutlaka okuyunuz.Çünkü,bu uyarılar son derece önemlidir..Bu sizin,ailenizin ve sevdiklerinizin iyiliği içindir..

Bu çok ciddi ve uzun bir araştırma..Bu Covid-19 araştımamızın ilk bölümü..2.bölümü biraz daha fazla olacak gibi gözüküyor..2.bölümde teoriler var, İlk bölümde ise klinik araştırmalar,haberler,bilimadamların görüşleri vs yer alıyor..Yani bu bölüm biraz daha ciddi..Ciddiye alınmasında fayda var..Devam edelim..

19 Mart 2020 Perşembe

Kadına şiddeti ve Koronayı bitirdiler. Bu kızlarla uğraşan yanıyor.

                                                 KungFu - Karate Girls(1;2),SOFIA SHKIDCHENKO(3)

Kadına şiddet ve Korona mı dediniz ? Bitti onlar bitti.. 😁 Bu kızlarla uğraşanlar yandı. Kunfucu kızlarla, karateci kızlarla uğraşmayın.. Hadi bayanlar siz de yapabilirsiniz.👍🙂

17 Mart 2020 Salı

Covid-19 birilerini zengin mi ediyor? Bu işte bir iş var gibi sanki..🤔

                                                 Covid-19 IMF (7)

ÖNCE.. Google'dan iyi bir hizmet var.. 

Google'a "Covid-19" yazdığınızda karşşınıza ACİL YARDIM bilgileri vermeye başladı.. SOS Uyarısı,Dünya Sağlık Örgütü(DSÖ)'nden "Koronavirüs Danışma Bilgisi,Durum değerlendirmesi,Soru-Cevap" Yardım bilgileri ile birlikte, "El dezenfektesini" gösteren bir youtube videosu eklenmiş..Sayfadan ayrılmadan izlenebiliyor..

14 Mart 2020 Cumartesi

Korna virüsü 3.Dünya savaşını çıkartır mı? Virüsten 1 milyondan fazla ölüm bekleniyor..

                                                            Korna Virüs ile Savaş (8)

Korna virüsü (Covid-19) 3.Dünya savaşını çıkartır mı? ABD'de ölenlerin sayısı hızla artıyor..Virüsten 1 milyondan fazla ölüm bekleniyor..Tahmini rakam 1.700 civarı..(10)

Virüsler bir savaş çıkartır mı? Bundan 2-3 sene önce " Türkiye,zombi virüs salgını ve istilasına hazır değil.. " diye yazı yazmıştık..Burada "zombi virüs saldırısı/salgının bir savaş çıkartabileceğini" dile getirmiştik..Şimdiki salgın zombi virüsü değil ama en az zombi virüsü kadar etkili bir virüs olduğunu medyada görmüş olduk..Tahminlerimiz 2-3 sene sonra doğru çıktı gibi ama henüz savaş çıkmadı..Tabii çıkmasın..Savaş iyi bişi değil..

13 Mart 2020 Cuma

Bunlar Japonlardan..Paralimpik animasyonlar ve Kolay Japonca 2015 💕😊

                                                        Paralimpik animasyonlar ve Kolay Japonca : NHK WORLD

Japonlardan Paralimpik animasyonlar..👍

Japonlar gerçekten bir alem..Hele de çizgi film animasyonları bir başka harika..Geçen haftalarda Japon ulusal yayın kuruluşu (tıpkı TRT gibi ulusal bir yayın kuruluşu) NHK WORLD'da bir video izlemiştim..Bir çizgi film animasyonuydu bu..Paralimpik sporlar için hazırlanmış ve bu spora engelli bireylerin daha çok ilgi göstermesi için de böyle özel olarak yapılmış bir çizgi animasyondu..

8 Mart 2020 Pazar

Aa bugün Anneler günümüş..Anneler gününüz kutlu olsun..💕😊

                                                              Atatürk ve Zubeyde hanım (1)

Hiç bilmiyodum,bugün Anneler günmüş, başta Zübeyde annemiz olmak üzre,tüm annelerin anneler günü kutlu olsun..Şimdi gidiym yaşlı annemin elini öpim.. Bu arada ilk defa Atatürkümüzün kendi ssinden bi türkü sölediğine şahit oldum,BSSMO'da yayınladım..Dinlemek isterseniz işte BURADA..

2 Mart 2020 Pazartesi

'The Turk' geliyor : Makinelerin Savaşına Doğru

                                                The Turk geliyor - İlistrasyon E.Y.

'The Turk'ü bakalım önce hangi ülke geliştirecek?

Türkiye,ölüm makineleri Syborg Terminatör ordusunu kurabilir(mi?)

27 Şubat 2020 Perşembe

Kim bu blogger zombisi? İyi dadandı bloga,sürekli spam yorumlar bırakıyor..Sinirlenmeye başladım ama..😬

                                                                           Blogger spam comments zombie(1,2)

Evet,yukarıda başlıkta olduğu gibi..Özellikle de müzik blogumuz BSSMO sitemizi hedef seçmiş,sürekli linkli alakasız yorumlar bırakıyor..

25 Şubat 2020 Salı

Asya'nın En İyi 21 Tarihi Dizileri - Asia's 21 Best Historical Series

                                                   Asya'nın En İyi 21 Tarihi Dizileri - Asia's 21 Best Historical Series

Uzun zamandır ne versek,ne yayınlasak,ne paylaşsak diye düşünüyorduk..Aklımıza tarihi Asya dizileri geldi.."Asya dizileri" denince hemen "Kore dizileri" gelir,en azından ülkemizde..Kore dizileri öyle bir hal aldı ki,şimdi dünya da da bir popüler yani..Afganistan,Kazagistan,Balkan ülkeleri hatta Africa ülkelerinde bile yayınlanıyo,bu tarihi kore dizileri..🙂

Aslında dünya da Kore dizilerinden daha popüler olan Asya dizileri de mevcut..Nedense,özellikle de biz Türkler saplantılı olarak Kore dizilerine odaklanmışık..🙄 Koreliler şirin ya ondandır herhalde.. 😁

20 Şubat 2020 Perşembe

Yeni trend makyaj trendi Lilly. İnanılmaz güzel! (Siz kendinize 'güzelim" mi diyorsunuz?)😊

                                                  Yeni trend makyaj trendi Lilly.(1)

Yeni trend makyaj trendi Lilly! İnanılmaz güzel!  🌺😊

Türk güzellik uzmanları,güzellik ve makyaj uzmanları..Anlaşılan sizler daha nasıl güzellik ve makyaj yapılıyor,bilmiyorsunuz..Gelin de Lilly size biraz güzellik ve makyaj dersi versin..😊

14 Şubat 2020 Cuma

Bu resme dikkatlice bakın,ne görüyorsunuz? Eğer sizde aynı şeyi görüyorsanız..

                                                                         Ne görüyorsunuz?

Aslında ne olduklarını öğrendiğiniz de çok şaşıracaksınız.. Şaşırdınız,öyle değil mi? (Dünkü resim küçük olduğu için değiştirdik..Şimdi daha iyi görülebilir herhalde..) 🙂

Bu resme iyice bakın ne görüyorsunuz? Eğer siz de aynı şeyi görüyorsanız..Durun korkmayın,Pareidolia hastası falan değilsiniz.. 😁

12 Şubat 2020 Çarşamba

Zafer,kadınların mı erkeklerin mi? 😁

                                         Zafer, kadınların mı yoksa erkeklerin mi? (1)

Örnek Aile..💕

4 Şubat 2020 Salı

Japonya'da 2 önemli gündem : Japon gençlerinin asık suratlılığı ve ırkçılık 🤔

                                                 Japonya'daki 2 gündemden biri - Resimler (1,2,3,4)

Aslında Japonya'da bir 3.gündem daha var, tabii ki dünyanın gündemi olan Coronavirüsü..Bu da Japonya'da sıkça gündemde..Ancak şu sıralar en çok gündem de olan 2 konu daha var..Japonlar bunları da bayağı bir dert edinmişler..

27 Ocak 2020 Pazartesi

Google ile Türkiye arasında gizli siber savaşlar mı var? Sizler için araştırdık..Bakın ne sonuçları oldu..

                                         Google ile Türkiye arasında bir siber savaş mı var? resim (1) ilistrasyon E.Y.

Google servislerinde yaşanan çöküntüler ve Telekoma yapılan "siber saldırı" sonrasında Google'da tespit edilemeyen hatalar başladı..Ve bu hatalar doğal olarak ülkemizdeki milyonlarca kullanıcıyı da olumsuz etkiliyor..

NOT 1: Google görsellerde çıkan bir sorun nedeniyle, Google yardım formunda bir sayfa açtık..

20 Ocak 2020 Pazartesi

Polis, anlık sıcak olaylara neden müdahale etmiyor ve bireysel silahlanma : Türkiye'nin Texas'a dönmesi meselesi..

            Polis'in ölümcül olabilen "anlık sıcak olaylar"a müdahale ed(e)memesi ve bireysel silahlanma ; Resimler (1),(2),(3)

NOT: Polis ve siyasi yazıları sevmiyorsanız veya korkuyorsanız, yorum bırakmayabilirsiniz..Sizi anlarız..Ama bari yazımızı okuyun ki, bir gün sizler de aynı şeylerle karşılaşırsanız, ne yapmanız yada nasıl bir tavır/davranış sergilemeniz gerektiği konusunda hiç değilse en ufak bir bilginiz/fikriniz olsun..

10 Ocak 2020 Cuma

Yok dünyada böyle bir şiir! Dünya şiir literatürüne yeni bir şiir türü kazandırdık..Çok seveceksiniz..😃

                                     Waaaaav! Wöbeleeee! Yok dünyada böle bişi.. Süpeeeer! (Resim (1))

 Şarkı başlıklarından parodili,tiyatrolu şiir denemesi yaptık..Gerçekten dünyada böyle bir şiir türü yok galiba yada biz bulamadık herhalde bilemicez, bilen birisi varsa söyleyebilir..

6 Ocak 2020 Pazartesi

OHA! Yok daha neler,yeni bir kelime oyunu icat ettik herhalde..Yok dünyada böyle bir oyun..😁

                                                            Ad ve Soyadların İLK ve SON harflerinden oluşan güzel bir kelime oyunu işte..

Yeni bir kelime oyunu icat ettik galiba..Yok dünyada yok böyle bir oyun.. Süpeeeer.. 😀

Fikir buradan geldi ama ciddi bir sorunu da gündeme getirdi..

27 Aralık 2019 Cuma

Laylaylom blog yazıları..Ha bir de Allah sevdiği kullarına çok dert,sıkıntı ve bela verirmiş!

                                                                   "Ay ne yazsam acaba,kafamı karıştırıyo bunlar!" resim(2)

Bloglarda bir boşluk mu var,kimsecikler yok gibi..Yoksa bana mı öyle geliyor? Yahu,nerede bunlar? Ne kadar çok "LAYLAYLOM BLOG" varmış? 😁 Şaka yapıyom ben de ara sıra böyle layllaylom blog yazısı yazyom tabii ama bir gerçek var ki insanlar  bu tür "laylaylom blog yazılarını" okumayı çok seviyo anlaşılan.. Siyasi ve hatta dini yazıları dahi sevmiyoz, yada ilgimizi çekmiyodur ondan hehalde..

Mesela "Polis" yazan yazımıza nede çok az kimse gelmiş? Anlaşılan çok KORKUYORUZ!" Korkmayın yahu,niye korkuyosunuz? Allah(cc) korkunuzun üstüne çıkmasın bu korku,çünkü iyi değilmiş! Neden mi? Bakın size ne anlatıcam,dini bir yazı olcak..Çoğu kimse dini yazıları sevmez ama okunması gerekir böyle dini yazılar,ben mesela tv,de çok dinlerim evliyaların,peygamberlerin çok vecize türünde sözleri bulunur,dinlerim..