7 Mayıs 2019 Salı

Tarihi Kore dizisi keyfimizin içine ettin TRT..😬😡

                         Işığın Prensesi (1) ; Orjinal adı ( "Splendid Politics-Muhteşem Politika")

Ramazan geldi hoş geldi,sefa geldi..Geldi de sorunları da beraberinde getirdi..Tabii sorunlar Ramazan'dan kaynaklanmıyor..Şimdi anlatıcaz..Uzun süreden beri özellikle de tarihi Kore dizilerini izliyorduk..TV'de nerede bulursak, hangi kanalda bulursak izliyorduk..Netten bir türlü alışamadık izlemeye..TV'deki kadar zevk vermiyor açıkçası..

Temcit pilavı TV kanalları..

Bazı kanallar var, sanki başka Kore dizisi yokmuş gibi sürekli aynı diziyi temcit pilavı gibi ısıtıp ısıtıp ekrana getirip duruyor,temcit pilavı kanallar sinir bırakmıyor adamda..Herhalde bol bol küfür ve bela beddua yemek hoşlarına gidiyor,bu kanalların..

Neyse..Şu bizim bildiğimiz TeReTe var ya, şimdi 15 Temmuz darbesinden sonra yeniden tarihi Kore dizilerini yayınlamaya başlamıştı..Saati de uygundu bize göre..Akşam üzeri 17:30'dan sonra yayınlıyodu..Zaten çalışan kesim için de uygundu bu satler,o nedenle çok izleniyordu tarihi Kore dizileri..

Tarihi Kore dizilerinin en çok izlenme saati : 17:30 - 19:30

Mesela bu tür Kore dizileri insanların iş çıkışından sonraki ama haberden önceki saatlerde, daha çok izleniyordu..Bu da 17:30-19:30 arasına denk geliyor..Bu saatlerden önce ve sonra değil Kore dizisi izlemek,hiçbir dizi doğru dürüst izlenmiyor açıkçası..En azından bize göre..Bu saatlerin dışında Kore dizilerini izleyemiyoruz mesela..

Tam heyecanlı yerde,saat değişikliği olur mu len?

Şimdi TRT,böle tarihi Kore dizisini uzun süredir yayınlayınca,biz de resmen alışmıştık saatine..Sayısını pek hatırlamıyoz,Kore dizileri kanallarda çıktı çıkalı yıllardır izliyorduk..En son "Işığın Prensesi" diye tarihi Kore dizisini vermeye başlamıştı..Bundan önce "İmparatoriçe Ki" ve "Kralın Kızı" vardı, bunları sonuna kadar izlemiştik..Şimdi de "Işığın Prensesi"..Bunu izliyorduk

Da sonra Ramazan geldi..TRT,tarihi Kore dizisini neredeyse öğle vaktine alacağını duyuran reklamını yapmaz mı? Saat 14:45e yani.. Şok alduk abiiiii.. Ama tabii belki vazgeçer diye düşündük o nedenle ilk günde gene aynı saatte bakalım dedik, ama o da ne tarihi Kore dizisi yerine bir yarışmayı yayına almazlar mı?..Haydaaaaaa!

Tam da Kore dizisi keyfimizin heyecanlı noktasına gelmişken..Bu yarışma da nerden çıktı? Kim izlicek,kim dinlicek bunu? Açıkçası biz hiç dinlemedik,hemen kapattık..Resmen sinir olduk,resmen adamı günaha da sokuyorlar.. Açıkçası kimsenin bu yarışmayı izlediğini de sanmıyoruz..O yüzden diyoruz ya, bunlar adamı resmen günaha sokuyorlar..

Akşam niye yayınlamadınız bunu? İlla Kore dizisi saatine mi almanız gerekiyordu? İzlemiyoz kardeşim,izlemiyoz işte..Zorla mı izlettireceniz? Alaa alaa! Yani pes..Sinir ettiniz adamı yahu sinir.. TErEtE mErEtE artık izlemiyoz bu kanalı,gına geldi gayri..

Kaynak;
----------
(1)Işığın Prensesi
 https://www.trt1.com.tr/diziler/isigin-prensesi
ET:07.05.2019

✔ Blogger Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

32 yorum:

  1. Televizyonların bazen yaptıklarına akıl sır ermiyor.

    YanıtlaSil
  2. Bunun altında da bir neden yatıyordur :)

    YanıtlaSil
  3. Bir miminiz var bende Ertuğrul bey, gelip alırsanız memnun olurum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de hiç alışamadım netten film, dizi izlemeye. Nezaketen bir gerekçe bile göstermeden yayın saatinin değişmesi nezaketsizliktir. Bunu TRT de yaparsa...

    YanıtlaSil
  5. Kore dizilerine bir ben başlayamadım galiba

    YanıtlaSil
  6. TRT'yi AKP geldiğinden beri açmıyorum.
    O artık TRT değil Tayyip Radyo Televizyon.

    YanıtlaSil
  7. neti tv ye bağla izle yaaa bişi olmaz :)

    YanıtlaSil
  8. Eski Ramazanlar mim yazımı hazırladım ve sizlerin beğenisine sundum. Okumak için lütfen blogumu ziyaret ediniz.

    YanıtlaSil
  9. Ben yabancı dizileri çok izlerim takip ettiğim bir sürü yabancı dizim var ama hiç Kore dizisi izlemedim. Bu sıralar popüler gerçekten de. Ama izlediğim tüm dizileri internetten izlerim. Nedeni ise çok açık İşte bu bahsettiğiniz olayları yaşamamak için. Öncelikle istediğiniz her saatte izleyebiliyorsunuz. Kaçırma sorunu yok. Ve bir de o reklamları çekmek zorunda kalmıyorsunuz. Bence alışın internetten izlemeye kesin çözüm. Tee ree tee nin derdi bitmez yoksa :)

    YanıtlaSil
  10. İmparatoriçe Ki'ye denk gelip izliyordum bazen. Diğerlerine hiç bakmadım şu ana kadar. İzlesem saat olarak 17:30 dan sonrası benim için de ideal olurdu.

    YanıtlaSil
  11. Ben Kore dizisi izlemiyorum :) Belki bir gün ama henüz izlemedim:)

    YanıtlaSil
  12. müzik blogun kapalı şu andaaaa :)

    YanıtlaSil
  13. çok tatsız olmuş gerçekten Ertuğrul Bey, tam da heyecanlı yerinde hem de, eminim tüm izleyiciler sizinle aynı fikirdedir, elinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
  14. Kore dizilerini pek sevemedim ben Ertuğrul Bey, adamlar sanki yeni ergen gibi geliyor bana. Minyon minyon bebeler.

    YanıtlaSil
  15. Parasıyla değil mi kardeşim; istediğimiz saate koyun şu filmleri! :)

    YanıtlaSil
  16. Hiç kore dizisi izlemedim. Hoş netten çekerek izlediğimiz 2 tane dışında tvden dizi de izlenmiyor bizde. Ama kanallar kendilerine göre saat değiştiriyorlar.

    YanıtlaSil
  17. iç dizi izlemiyorum.Konulardan hiç haberim yok valla :)

    YanıtlaSil
  18. Kore dizisi izlemedim ve genelde tv'de izlemiyorum zaten :)))

    YanıtlaSil
  19. I haven't known about it..

    YanıtlaSil
  20. Bence arayıp şikayetinizi bildirin biz üniversitedeyken bize bazı kitapları okumamız ve filmlerini izleyip eleştirmemizi ödev olarak verirdi hocalarımız o zamanlar internet falan yaygın değildi arardık televizyonu istediğimiz filmi söylerdik bir kaç gün içinde yayınlarlardı.Bu arada Kore hayranı olmuşsun sende gözlerim yaşardı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihi diziler izlemen harika ama sanki filmlerde olaylar biraz saptırılıyor gibi geliyor bana en iyisi okumak Kore kültürü hakkında hangi kitaplar vardır bilemiyorum ama merak ettim bende.

      Sil
  21. bu akşam yine yok diğer bloguuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten diyom bak yaa bazı günler müzik blogun kapalı gözüküyoo. bu blogun hiç kapalı gözükmüyoo. yani kapalı derken blogun yok oluyo tamamen yaa neden kuuu :)

      Sil
  22. Dizilerle aram hiç yok, yorum yapmam zor. Ama Kore dizilerinin epey takipçisi var anladığım kadarıyla.

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Bloğum yenidir destek olursanız sevinirim. Sizi takip ettim. İki bloğunuzuda takip ettim

    YanıtlaSil
  24. Ben ayırt edemiyorum bazen bu kimdi acaba diye hepsi bir birine benziyor oyuncuları çözmeye çalışmaktan filmlere yoğunlaşamıyorum :)

    YanıtlaSil
  25. Ertuğrul, ramazanda biraz "of" oldum. Yeni yeni can geliyor. İnan paylaşım bile yapamıyorum. Hayırlı ramazanlar diliyorum.
    Tv kanallarından nefret geldi. Birkaç program dışında açmıyorum bile. İnsanı dininden soğutur bunlar. Benim tek odaklandığım İstanbul seçimleri. Sabırsızlıkla onu bekliyorum. Sağlıcakla kal kardeşim :)

    YanıtlaSil
  26. Iyi ki ben sevmiyorum sinirlenmiyorum da böylece 😂

    YanıtlaSil
  27. Kore dizisi hiç izlemedim. Netflix harici dizi izlemeyi tercih etmiyorum.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba:) bende çok severim kore dizilerini. Saatini oynatarak kendi ayaklarina sıktılar)

    YanıtlaSil
  29. Hahahahahaha ayy çok güldüm isyanına:D. Koreanturk.com-a git, herşey hallolur:)

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..