20 Ekim 2018 Cumartesi

Güzel bir parça ve Hüzünlü bir özlem : Effffkarlandım ciğerim!

                                                   GiveMeYourEyes ve Bizimkiler Kadrosu (1),(2)

Geçenler de interneti gezerken görmüştüm "Bizimkiler kadrosu"nu..Güzel bir müzik ile dizi oyuncularının son durumları gösteriliyordu..Müzik ile video birbirine uymuştu..Sizi bilmem ama en azından bana göre.. Sonra da Beydanın Kitaplığı'nda gördüm dizideki Sabri beyi.. Yine karşıma çıkmıştı "Bizimkiler kadrosu.."

Geçenlerde de Müfred'in Sahih Hikayeleri'nde "Korkmamak" diye bir paylaşmında yazmıştım,"Öldürmeyen Allah(cc) öldürmez işte" demiştim..Aynı gün tv,de "Ölüm Allah'ın emridir" diye kısa bir film ile karşılaştım..Etkilendim tabiii ben de o yorumu değiştirdim mesela; "Öldürmeyen Allah(cc) öldürmez.Ölüm Allah(cc)'ın emridir.." diye yazdım..

Bu sabaha doğru da sokaktaki çocukları,Suriyeli çocukları falan gördüm rüyamda.."Allah hayırlısını versin",dedim..Brandon Heath'in Give Me Your Eyes parçasını da daha önce yayınladığım "Türkiye'nin kanayan derin yarası : Dul ve yetimlerin içler acısı hali"  yazımda güzel bir video olarak eklemiştim..Sonra bu parçayı çok sevdim..Daha sonra Deeptone'nin müzik seçkisi'ine baktım,birden bu aklıma geldi..Yoruma ekledim bunu da..Ve

İşte günümüz böle..Biliyosunuz ben bazen de sosyal konulara değinirim..Gerçi bunlar siyasi yazılar değildir ama ona yakın olduğu için insanlar öyle algılayabiliyo maalşef..

Daha önce bazı "veri istatistikleri"ni yayınlayarak,üniversitelerde,devlet kurumlarında,sağlık alanında yıllara göre ARTIŞ oranlarını ele almıştık..Bu artış oranlarının nedenlerini pek anlayamamıştık..

Bazı yıllarda DÜŞÜK artışlar sözkonusu iken bazı yıllardaki ÇOK FAZLA orandaki ARTIŞLAR çok dikkat çekici idi..Biz de bunun nedenlerini çok merak etmiştik doğrusu..Anlaşılan bu durum bazı kişileri rahatsız etmiş olmalı..Niye rahatsız olurlar,anlamıyorum? Ne yani,kötü mü yapmıştık? Öğrenmek istememiz hakkımız değil mi?

Her neyse..

Size ilk önce Brandon Heath'in Give Me Your Eyes parçasını dinleteyim..Bakalım beğenecek misiniz? Ardından sizi Bizimkilerin son hallerini gösteren bir video paylaşıcam..Sizi bilmem ma ben çok duygulandım..Neydi o eski dunkoflu günler.. Vefat edenlere Allah rahmet eylesin,mekanları cennet olsun..Haydi sağlıcakla kalın,sevgili dostlarım..

Brandon Heath : Give Me Your Eyes

 

Bizimkiler dizisi ölenler - yaşayanlar


Kaynaklar;
----------------
(1) Brandon Heath - Give Me Your Eyes
https://www.youtube.com/watch?v=P5AkNqLuVgY
(2) İşte Bizimkiler Dizisi’nin nostaljik fotoğrafları ve oyuncuların şimdiki halleri https://www.sozcu.com.tr/hayatim/magazin-haberleri/iste-bizimkiler-dizisinin-nostaljik-fotograflari-ve-oyuncularin-simdiki-halleri/
ET:20.10.2018
(3) Bizimkiler Dizisi Ölenler ve Yaşayanlar...ANILARA YOLCULUK
https://www.youtube.com/watch?v=e6ZMvIy-3LM
ET:14.03.2021

✔ Blogger Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

24 yorum:

  1. Selda Baycan'ın Yalan Dünya şarkısı aklıma geldi ben dostum 😢

    YanıtlaSil
  2. Bizimkiler dizisini az izlemedik, Allah ölenlere rahmet eylesin, çok muhteşem bir dizi değildi belki ama keyifliydi, Kore, Japon dizilerinden araklama değildi. Şarkı için çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Bizimkiler güzel diziydi. Bazen geçmişe gitmek iyi oluyor sanırım :)
    Ölüm de Allah'ın emri, hayat da.

    YanıtlaSil
  4. Ben de dizi kadrosundan bir çoğunun vefat ettiği videoyu izledim,duygulandım :(

    YanıtlaSil
  5. Geçmişimizin izleri... Huzur ve Özlem..

    YanıtlaSil
  6. şarkıyı dinleyim tımams. bizimkiler piku, bilmediğim dizi ama bakayım kıyamam onlara ne olmuşlaar :)

    YanıtlaSil
  7. yavuzer çetinkaya. ay tanıyom. çok iyi bir edebiyatçı, öykücüü. o da oynuyomuş ha :)

    YanıtlaSil
  8. Hala kullandığım bir kelimedir dunkof.....

    YanıtlaSil
  9. Şarkı çok güzel dinlemiştim önceden yaşayan ve ölenlerde çok duygulandırdı beni ama

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir diziydi. O zamanlar severek izlerdim. Şimdi ki diziler hiç güzel değil. Vurdulu kırdılı, ahlaksız,
    Örf ve adetlerimize uymayan diziler.
    Ölenlere Allah rahmet eylesin 🙏

    YanıtlaSil
  11. harika bir paylaşım olmuş, Ertuğrul Bey ben sizin bu düşündürücü, sorgulatıcı yazılarınızı çok beğeniyorum elinize sağlık, bu yazınız da çok güzel, bizimkiler unutulmaz bir klasikti gerçekten:)

    YanıtlaSil
  12. Ayy içim gitti ya. Keşke kimse ölmese ve senelerce izleme şansımız olsa. Bizimkiler dizisi bittiğinde en çok üzülenlerden biriydim. Ölenlerin mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  13. Yoldaydım, ancak internete girebildim Ertuğrul. Nostalji oldu, çok hoşuma gitti. Bizimkileri çok seyreder, zevkle izlerdik. Hani şimdi öyle diziler var mı? Yok, tvler bitti. Araştırman için sana çok teşekkür ederiz. Allah ölenlere rahmet eylesin. Hüzünlendim tabii... Emeğine sağlık kardeşim, sağlıcakla kal .🙂

    YanıtlaSil
  14. Çok severdim ben de Bizimkiler dizisini. Kaybettiklerimiz nur içinde uyusun...

    YanıtlaSil
  15. Hey gidi günler hey..Ne çok izlerdik bu diziyi,kimler geldi kimler geçti..Duygulanmamak elde değil gerçekten..

    YanıtlaSil
  16. Yıllarca, ailece izlediğimiz dizilerin başında gelirdi Bizimkiler. Ne çok kayıplar oldu doğal olarak zaman içinde o diziden de...

    YanıtlaSil
  17. Veri istatikleri kimi, nasıl rahatsız etti acaba ben de onu merak ettim ?

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Ertuğrul Bey,

    Sevgili eşimin tedavi süreciyle birlikte blog sayfama vakit ayırmakta zorlanıyorum. Dolayısıyla bu anlamda değerli yazar arkadaşların yazılarına da bakamıyorum...

    Ertuğrul Bey, "Bizimkiler" bizi anlatan bir diziydi... Bugün saysız diziler var. Neredeyse hepsini de toplumu yozlaştıran ve perde arkasında bir yerlere hizmet için kurgulanmış şarlatanlar topluluğu olarak görüyorum. Dolayısıyla "bizimkiler" kısaca yüreğimi ısıttı.. Emeğinize sağlık. Saygılarımla esen kalınız.

    YanıtlaSil
  19. Ah eski diziler ne farklıydı...
    Şimdi de güzel diziler var tabii. :)
    Ben de beklerim bloga, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  20. Bizimkiler ne güzel diziydi 😊

    YanıtlaSil
  21. Daha samimi, daha masum yıllardı. Bu kadar ayrıştırılmamıştık. Komşularımız vardı o zamanlar siz biz değildi. Oysa ki birileri kini içinde büyütüyormuş, gün yüzüne çıkardılar o kini.

    YanıtlaSil
  22. klavyemin baı harfleri çalışmıyor önce belirteyim, Biimkileri yıllarca ailece çok severek iledik, yine bu tar diiler var mı bilmiyorum, şu an hiç dii ilemiyorum

    YanıtlaSil
  23. Bizimkiler dizisi tam aile ile izlenebilecek dizilerden en kalitelisiydi bana göre hüzünlendim... Siteyi yeni fark ettim takibe aldım bana da beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  24. Bizimkiler dizisi unutulmaz aile dizilerindendi, maziye bir yolculuk yaptım şimdi.

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..