27 Şubat 2020 Perşembe

Kim bu blogger zombisi? İyi dadandı bloga,sürekli spam yorumlar bırakıyor..Sinirlenmeye başladım ama..

                                                                           Blogger spam comments zombie(1,2)

Evet,yukarıda başlıkta olduğu gibi..Özellikle de müzik blogumuz BSSMO sitemizi hedef seçmiş,sürekli linkli alakasız yorumlar bırakıyor..

Sabahleyin birini sildim..Bilgisayrın başından az önce ayrıldım,geri geldim,bir baktım gene yazmış.. Gerçekten çok sinir bozucu..

Sürekli gelip bu şekilde yorumlar bırakıyor,gidiyor..


Profiline baktım,kendini gizlemiş.. " https://www.blogger.com/profile/00240146587705467884 " Gidin bakın bakayım,siz görebiliyor musunuz? İyice sinir küpü oldum..


Bloggera kimlerin yorum yapılmasını engellemek için bir yol var mı acaba? Bilen var mı? Yani, örneğin şu "profil adresini gösterip,işte şu blogger profiline sahip kişi/kişiler yorum yapmasın,engellensin" diye böyle bir uygulama var mı,olsaydı iyi olurdu aslında..

Yorumları sildim ama hata yaptım sonra anladım.. Silmemem gerekiyordu,spam olarak işaretleyip Google'a bildirmem gerekiyordu..Bundan sonra böle yapıcam..Emin olun..

Resimler;
-------------
(1)blogger
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Dosya:Blogger.svg
ET:27.02.2020
(2)Skeleton on your PC. FIGURE Surfed Too Long – Very Fun
https://www.amazon.co.uk/Skeleton-your-FIGURE-Surfed-Long/dp/B001IQZ5Q4
ET:27.02.2020

✔ Blogger Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

12 yorum:

  1. Kim bu ya nasıl bir zevk ilk kez karşılaşıyorum engelleme varsa engelle bence

    YanıtlaSil
  2. Spam olarak bildirince bir süre sonra kesiliyor. Ben de öyle oldu yani..

    YanıtlaSil
  3. çok ilginç gerçekten, işte internet dünyasında çeşit çeşit varlık var:)) internet zombisi ismi ise çok yakışmış Ertuğrul Bey:)

    YanıtlaSil
  4. Bu tür yorumlar bazen otomatik olarak yayınlanıyor. Sisteminiz buna izin vermemeli. Öncelikle ayarlar kısmında yorumları ya izne tabi tutmalısınız ya da kendiliğinden yayınlansın istiyorsanız ekranda çıkan numaraları yazmasını sağlayacak bir sistemi devreye sokmalısınız. Kolay gelsin :) İyi yayınlar

    YanıtlaSil
  5. Bir dönem de bana dadandı böyle yorumlar. Çok can sıkıcı.

    YanıtlaSil
  6. Spam yorum bırakanları engellemek en iyisi. Bu yine iyiymiş, emin olun biz daha beterlerini de gördük. :) Dediğiniz gibi spam olarak işaretleyin, tekrar aynı kişi yorum bırakamıyor o zaman.

    YanıtlaSil
  7. herkese geliyor bunlar ya. üstünde durmazsan bıkar. ayrıca, yorum kontrolu koyarsan, yollamaz. direk yayınlayanlara yolluyolar. bunun dışında, ayarlardan da engelleme var. bunun için değil de genelde yani. anonim herkes yorum yapmasın şekilde ayarlarsan olur. benimki sadece google hesabı olanlar. hatta, sadece blogu olanlar yorum yapsın de, bir dolu saçma insandan kurtul yanii. takmıycan yakında bıkar :)

    YanıtlaSil
  8. Eskilerde Banada geliyordu ama şuan pek yaşamıyorum böyle sıkıntılar olur olur demek ki takip ediliyorunuz :)

    YanıtlaSil
  9. I hate that type of comments :/

    YanıtlaSil
  10. Her blog da var herhalde bunları botlar ile dağıtıyor olmalılar, profil açık değil ulaşılamıyor.

    YanıtlaSil
  11. bana da arada böyle değişik alakasız yorumlar geliyor sinir bozucu gerçekten :)

    YanıtlaSil
  12. Özellikle yoruma gelip link bırakılmasını sevmiyorum ve hemen siliyorum

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..