28 Eylül 2018 Cuma

Google+Plus profilimizi tüm dünyada banttan-canlı yayınla düzenlenen büyük bir törenle kapattık..

                                              Banttan-Canlı yayınla kapatma töreni yaptık.İyi seyirler..✔❤

Google+Plus profilimizi tüm yurtta ve yurt dışı temsilciliklerimizde düzenlenen büyük bir törenle hemi de mehter marşıyla kapattık..

+ErtugrulYıldırımm Google+Plus profili tüm yurtta ve yurt dışı temsilciliklerinde,Kuzey Kıbrıs ve Türk Cumhuriyetlerinde mehter marşı eşliğinde banttan canlı yayın ile törenle kapatıldı.. 

Kapatılma törenine dünyanın dört bir yanından büyük katılım oldu..ABD başkanı Trump başta olmak üzere tüm dünya lideri banttan canlı yayın olarak kapatılma törenine eşlik ettiler..

ABD başkanı Trump,"Olaydan duyduğu büyük üzüntüyü" belirterek,"bir daha böyle trajedilerin yaşanmaması için tüm dünyanın gerekli tedbiri almasının gerektiğini" ifade etti..

Almanya Başbakanı Angela Merkel,"olaydan çok büyük üzüntü duyduğunu" belirtirken,ABD Başkanı Donald Trump onu teselli etmeye çalıştı..

Türkiye'de özel olarak hazırlanan tören alanında ise tıklım tıklım ana baba günü dolup taşınca,çok hüzünlü anlar yaşandı. Gözü yaşlı analar babalar tüm vatandaşlar Google'ın yapay zekasına veryansın ederek,"Bu bir haksızlık" diyerek tepkilerini gösterdiler..

Tören daha sonra Google+Plus profil mozolesine çelenk bırakılmasının ardından saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı okunmasının ardından sona erdi..

Şimdi hep beraber tüm dünyanın banttan canlı yayınla izlediği Google+ Plus profilimizin hemi de mehter marşıyla kapatılmasını izleyelim..

İYİ SEYİRLER  VE İYİ EĞLENCELER DİLERİM..



DUYURULAR;

NOT : Blog ve Videodaki resimlerdeki kişiler,söylemler ve yazılar sadece eğlence amacıyla yapılmıştır..Yani gerçekle ilişkisi yoktur,tamamen hayal ürünüdür..Sağlıcakla kalın..E.Y.

NOT 2 : Video kaydı ve düzenlemesi Windows10 işletim sistemindeki "Video Düzenleyici" uygulaması ile yapılmıştır..

NOT 3 :  Sevgili arkadaşlarım..Dün (27.09.2018 tarihi) itibari ile +ErtugrulYıldırımm ismiyle Google+Plus hesabımı kapatmış bulunmaktayım..Daha önce başıma gelenleri anlatmıştım,şimdi yeniden anlatmak istemiyorum..Ancak Google+Plus olarak yapmış olduğum tüm yorumlarımında silindiğini üzülerek belirtmek isterim..Bundan dolayı,yani "benim gelip yorumları sildiğimi" düşünmemenizi rica ederim..Benim insiyatifim yani kontrolümün dışında gerçekleşen bir olaydır bunlar..Paylaşım ve yorumlarım uçup gitmiştir..Artık bundan sonra Google+Plus kullanmayacağım..Facebook ve diğerlerini zaten kullanmıyorum..Sadece benim bu blog adresim var..Başka herhangi bir yerde hesabım falan yok ve açmayı da düşünmüyorum..Saygılarımla..E.Y.

NOT 4 :  Özellikle blog sayfasının yorum kısmı "Google+Plus Yorum" özellikli olanların sayfalarına artık bundan sonra yorum bırakamayacağım.. Lütfen blogunuzun yorum özelliğini "BloggerYorum" özellikli olmasını da sağlayın..Teşekkür ederim..

Videodaki Kaynaklar;
*******************
Video Müziği
Ceddin Deden (Mehter Marşı)
(1) https://archive.org/details/mehtermarslari_org/ceddin_deden.ogg
(2) http://www.eba.gov.tr/ses/dinle/6338ed2a983ecd955453ebc0c16ef7f3a546849a3c002
ET:27.09.2018

Resimler;
1) G2O toplantısı
https://indianexpress.com/article/india/g-20-summit-leaders-vow-to-fight-unfair-trade-practices-4742204/
(2) Anma Günü Çelenk Töreni
Memorial_Day_Wreath_Ceremony_170529-A-JA037-0281
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Memorial_Day_Wreath_Ceremony_170529-A-JA037-0281.jpg
(3) Merkel ve Trump
AFTER IRAN SHOCK, NERVOUS EUROPE GIRDS FOR NEXT TRUMP SALVO
http://www.nirapadnews.com/english/after-iran-shock-nervous-europe-girds-for-next-trump-salvo/
(4) İnsan,Kalabalık ; Human
https://pixabay.com/tr/insan-nicel-kalabalık-yol-şehir-992448/
(5) Çiçek taçlı kız
https://pxhere.com/en/photo/1230862
(6) Kraina_Mriy_Ukraine_folk_costume_flower_wreath
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Kraina_Mriy_Ukraine_folk_costume_flower_wreath.jpg
(7) Albert_Einstein
https://tr.wikipedia.org/wiki/Dosya:Albert_Einstein.svg
ET:27.09.2018

✔ Blogger Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

20 yorum:

  1. Aslında sanal ortamdaki her şeyi kapatmalı. Vakit alıyorlar. Oturganlığa, hareketsizliğe ve yalıtılmışlığa itiyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Hesabının kapanmasına üzüldüm :( Biz de artık seni buradan takip ederiz napalım?Kolay gelsin hepimize :)

    YanıtlaSil
  3. Hahahahaha:)))))akşam akşam iyi güldüm elinize sağlık arkadaşım, çok iyi düşünmüşsünüz.:)
    Google + ben hiç sevmiyorum, kullanmıyorum da zaten; kullanan arkadaşlara yorum yapamıyorum :( çünkü bloglarında yorum kutusu olmuyor:( iyi yapmışsınız kapatmakla...
    Vatana, millete hayırlı olsun:))))

    YanıtlaSil
  4. Bu tören dünyada büyük yankı uyandırır 😀

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir video olmuş:))

    YanıtlaSil
  6. Allah seni napmasın komiksin seeeen :) ivit google seni üzmüştüydüüü :) iyi etmişsin oh kurtuldun işte. gugul plus hiç açmadım ben. o yüzden ben de o bloglara yorum yapamıyom. yapamayınca o bloga haber veriyom, veya bir arkadaşa sölüyom, o arkadaşa söleseneee yorum kutusunu değiştirsin diyom, değiştiriyorlar, sen de yapamayınca bir bloga yoruum, yapamadığın bloga yorum yapan arkadaşları sapta o arkadaşın son yazılarındaki yorumlardan, sonra gidip söyle iştee, onlar da o arkadaşa iletiyolar isteğimizi ve arkadaş düzeltiyo yorum kutusunu. ben hep böyle yapıyoom :) düzelttiriyom :)

    YanıtlaSil
  7. Malatya Oto Kiralama Olarak takip ediyorum blogunuzu gerçekten harika paylaşımlar yapıyorsunuz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. çok eğlenceli yazmışsınız:) hayırlısı olsun ERtuğrul Bey, ne yapalım böylesi kısmetmiş..:))

    YanıtlaSil
  9. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun 😀

    YanıtlaSil
  10. E hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Profilinin kapatmana üzüldüm. Ama yazılarını buradan takip ederiz.
    Akşam Akşam çok güldüm😀😀😀👏👏

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun...
    Sosyal medya bazı problemleri de beraberinde getirebiliyor maalesef :)

    YanıtlaSil
  13. Hahaha 😊😊vallahi çok güldüm, böyle bir olayı bu kadar esprili anlattığınız için..ne diyelim vatana millete hayırlı olsun😊 biz de sizi burdan takip ederiz hiç sorun değil😎

    YanıtlaSil
  14. Trajikomik mi desem ne desem..Video bir o kadar eğlenceli ama olaylar trajik. "Google+Plus Yorum"muyum", BloggerYorum"mu bi kontrol edeyim.Hiç aklıma gelmemişti bu daha önce..Sağlık olsun ve de hayırlısı olsun..

    YanıtlaSil
  15. Google+ nasıl kapatılır gösterdiniz tüm dünyaya, onlar sizden öğrenecek. Kıskanmasınlar dikkat edin. Ben blog yorumlarımda google+ değil de tüm yorumları seçince google plus yorumlarını göremez hale geliyorum. Bilen varsa bana da yol gösterebilir mi? Hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  16. Şimdi akıllarda tek bir soru var: Törene Acun Ilıcalı ve Şeyma Subaşı neden katılmadı? :)

    YanıtlaSil
  17. Allah'tan burası var çok şükür,google plus olmasada olur .Yine kaliteli yazılara devam 😁😉

    YanıtlaSil
  18. Beni çok güldürdün. Ne güzel bir ilan böyle 😁 Google plus da neymiş? Bizim ortam yeter bize... Sevgiler kardeşime...

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..