22 Mayıs 2019 Çarşamba

Marmara denizindeki devasa garip şekiller..Gizli uzay üssü gibi..Tüylerimiz diken diken..

                                                           Marmara denizi Körfez kıyısında devasa garip şekiller..

ABD ile Türkiye arasında bir savaş mı olacak?

Dün dü sanmıyosam,youtube'yi geziyordum, ABD ile Türkiye arasında çıkması olası olan bir savaştan bahsediyorlardı.. ABD'nin Türkiye'ye savaş açacağı bilgi videoları bayağı fazlaydı.. Şu s400 olayından sonra,ABD'nin Türkiye'yi hedef aldığı dile getiriliyordu.. ABD'nin, İran'ı bahane ederek, Akdenize devasa savaş uçak gemilerini yollamasını ise,aslında asıl hedefin Türkiy^'ye gözdağı vermek olduğu bilgileri vardı.. Yani aslında ABD'nin Türkiye'yi açıkara işgal edebileceği yönündeydi..

ABD,Türkiye'yi işgal eder mi,savaş açar mı,orasını bilemiyoz ama bu videolardan birinde ABD'nin Akdeniz'de olmasının başka bir sebebinin ise Kıbrıs olduğu söleniyordu.. Doğalgaz vs zengin maden yataklarının yerlerinin buradaki bölgelerde olduğu için, ABD'nin Türkiye'ye gözdağı vermeye çalıştığı ele alınıyordu.. Yani,İran üzerinden Türkiye hedef alınmış gibiydi sanki gibi..

He neyse böle Akdeniz kıyılarını görünce ben de hemen GoogleEath'ı açtım, "Bakalım,ne varmış Akdeniz'de?" diye, daldım Akdeniz'e, oradan Türkiye'nin kıyılarına bir göz attım.. vesselam bişicik bulamadık..

Neyse "madem geldik bi dolaşalım" dedik,ülkemizin kıyılarını şööööle bir tur atalım diye..Hızlıca Akdenizi taradık,ardından EGE'ye yelken açtık..Saniyeler içinde Marmara denizine vardık..Ne teknoloji ama..

Neyse,Marmara denizine şöööööle bi gaz attık.. Önce çok dikkat çeken bir adayla karşılaştık.. Malumunuz İmralı adası.. Orayı geztik biraz,garip bir yerdi..Yukardan bakınca,balık şekline benziyordu..Orayı görünce aklıma KİNG KONG adası geldi.. Böle karanlık bir yer gibiydi..

Marmara denizi İzmit körfezi yakınındaki Karamürsel kıyılarında devasa garip bir şekiller..

Neyse,İmralıdan Marmara denizinin sonuna doğru yol aldık..Yol aldık ama o da ne? Sanmıyorsam Kocaeli'nin bir ilçesi olacak Karamürsel ilçesi kıyılarında denizin ortasında devasa mı devasa garip bir şekille karşılaştık..Ne olduğunu merak ettik ve bu bölgenin altına daldık..Şöle deniz altını gezdik..Ama tabii bişicik bulamadık yada biz anlamadık herhalde.. Neyse, ordan çıktık Marmara denizini gezdik,ordan İmralı adasına geçtik,orayı da hizlıca sizin için gezdik..Çok garip yer gerçekten..Neyse,asıl biz gelelim bu devasa garip şekillere..

Neydi bu acaba? Bunu çok merak ettik.. Bununla ilgili düşüncelerimizi açıklamadan önce videoyu izlemenizi tavsiye ederiz..Tüyleriniz diken diken olabilir



Bu garip şekiller neyin nesi? İşte düşüncelerimiz ve tahminlerimiz..

İzlediğiniz gibi..Marmara denizi kıyısına yakın yer olan Karamürsel ilçesi kıyılarında, yine Karamürsel büyüklüğünde devasa garip şekiller vardı, bu kıyıda.. İyi de neydi bu? Nedir,necidir? Bunun açıklaması vardır herhalde?

Kenarlarına dikkat ettik de,tornadan çıkmış gibi düzgün bir şekilde kesilmiş dümdüzdü.. Yüzeyi de öyle..Siyah ve beyaz tonlarda yüzeylerle karşılaşıyorsunuz..Neyin nesidir,pek anlayamadık doğrusu?

Düşünüyoruz öyleyse biz de varız.. İşte tahminlerimiz..

Acaba,belediye/ilçe buraya yıllar önce dolgu falan mı yaptı da böyle oldu?
Yoksa burası daha önce deniz kıyısı değil miydi de burası deniz altında kaldı?

Eğer bunlar değilse,acaba GoogleMAP'in yanlış haritalandırma detaylarından biri midir,bu garip şekiller?
Yok o da değilse, o zaman nedir? yetkililer bir açıklama yapsın o zaman?

Aklımıza başka şeyler de geliyor?
Mesela aslında burası uzaylıların devasa yapıdaki bir uzay üssü olabilir mi?
Yada batık Atlantis kıtasının parçasından biri midir?
Yok o da değil, o zaman geçmişte buralarda yaşamış Kadim ırkların şehirlerinden biri miydi burası acaba?

Eeee bunlar da değilse, o zaman bu meret neyin nesi?
Jeolojik özelliği mi böyle yoksa?
Jeolojik özelliği böyleyse o zaman, buranın Marmara depremleriyle uzaktan yakından bir ilgisi olabilir mi?

Bizde fazla akıl kalmadı..Peki ya size göre? Nedir burası acaba? Sizin bir bilginiz var mıydı? Şahsen ben araştırdım burayı ama bir türlü konuyla ilgili bilgiye rastlayamadım.. Varsa bize de söyleyebilirsiniz..

İşte siz de burayı merak ettiyseniz;
Marmara denizindeki devasa garip şekiller..

İşte bu da GoogleEarth koordinatı;
---------------------------------------
 40°43'34.64"K
 29°36'42.08"D

Bu da imralı adası,belki gezmek istersiniz diye veriyoz.. Bir tıkla İmralı adası hemen yanınızda..Ne güzel, teknoloji sayesinde saniyeler içinde hemen işimizi hallediyoz..
İmralı Adası - BAK

Neyse benden bu kadar.. Haydi kendinize iyi bakın..Sağlıcakla kalın..Ramazan bayramınızı kutlarım..

Videodaki müzik kaynağı;
----------------------------------
Parça       : Apprehensive at Best
Sanatçı     : Biz Baz Studio
Kategori    : Sinematik | Karanlık
Açıklama    : Bu videoyu herhangi bir videonuzda kullanmakta serbestsiniz.
Kaynak      : https://www.youtube.com/audiolibrary/music

Video çekimi : GoogleEarth
Video düzenlemesi : Windows Movie Maker

✔ Blogger Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

31 yorum:

  1. Videoyu baştan sona izledim gerçekten çok garip, ne olduğunu anlamadım; anlayan var mı?

    YanıtlaSil
  2. ha haaa kandırıyorlar bizi yaaa, videolar da düzmecedir. oluyo böle şeyler. amerika bize savaş açmaz. işine gelmez ekonomik açıdan. ama çevremizde savaş çıkarır. her tarafa silah satmak için. ah abd ingiltere israil, hep bu üçü yaa. herşeyi bunlar yapıyoo. herkesi bölüp çatıştırıp her tarafa silah satıyolar. abd her şeyi bilir. bütün ülkelerin düşüncelerini, insanların düşüncelerini, amerika sevmeyenlerin de düşüncelerini. amerikada ekonomi eğitim aldım. iyi tanıyom onları. amerikalılar halk çok iyi insanlar. bizim insanımızdan çok çok daha iyi kalpliler. yöneticiler ise başka. her ülkede öyle. dünya liderleri şimdilerde berbat yaa :) bizim yöneticiler de öyle zaten. ama bizim halk da iyice bozuldu. saygısızlık, yalan, ahlaksızlık aldı yürüdü :) bu dünyada güçlü ülke olmak varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uydurma video diyorum. birileri yapmış işteee böyle eğlenen çok :)

      Sil
    2. google earth olan uydurma diyooom yaaa. vardır bi açıklaması, kim yaptıysa artık, inanmam beeen :)

      Sil
  3. hayırlara vesile olsun ilginç ve garip

    YanıtlaSil
  4. Bir teknik bir hata olabilir.

    YanıtlaSil
  5. Kedidir kedi diyesim geldi Ertuğrul. Deep'e katılıyorum, çok da önemsenecek bişiy değil gibi geldi. Teknolojiyi bu şekilde kullanıp insanları farklı yönlendirmeye çalışanlar da çok.

    YanıtlaSil
  6. Çok garip..Acaba nedir? Merak ettim umarım sonu iyi olur

    YanıtlaSil
  7. Hayır olsun inşallah, Ertuğrul Bey. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Videoda ne olduğunu açıkçası anlamadım dur bakayım birdaha izleyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsini ayrıntılıca inceledim Ertuğrul Bey :))

      Sil
  9. Evet imralı adası cidden balık gibi şekli allahın işi

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten garip. Belki çekimle alakalıdır. Bilemedim.
    Başka şeyler olsa da şaşırmam. Her şey beklenir.

    YanıtlaSil
  11. Güzel yazılar için çok teşekkürler. ''Beni Benden Daha İyi Anla'' şiirimi okumak ve değerli yorumlarınızı almak için sizi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  12. Hayırlısı olsun ama asparagas haberde olabilir.

    YanıtlaSil
  13. Amrika ile Türkiye arasında savaş çıkmaz, bu bir algı yönetimi. Ülkeleri yönetecek liderler belirlenir bölge projeleri dahilinde, bazen ülkeler kurdurulur. Sonra proje değişir ya da başka bir evreye geçer liderler değiştirilir. Bu süreç devam eder, bu sürece Amerikan liderlerinin belirlenmesi de dahil. Soğuk savaş hep vardır görünen, projenin devamı için gereklidir gerilimler. Sonuçta kapital hayat devam eder, liderleri seçtiklerini düşünenler de kendilerince mutludurlar, zafer kazandık oyunu oynarlar. Aynı kişiler emin olun başka bir projede de sevinirler. Yaşam devam ediyor, edecek de.

    YanıtlaSil
  14. Bende çözemedim 🤔 Enteresan.

    YanıtlaSil
  15. Bu vakitten sonra toplu tüfekli eski savaşlar olmaz ama yeni nesil savaşlar her daim olacak ekonomimize çomak soksalar yetiyor zaten.

    YanıtlaSil
  16. Haritalarda askerî alanlar vb. yerler bu videodaki gibi kısıtlanır. Öyle bir yer değilse yanlışlık olmuştur herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki dahil. Muhakkak denk gelmiştir askerî kışlalar falan görünmez haritada.

      Sil
  17. Videoyu izleyince aklıma ilk 99 depremi geldi.O şeklin oluşum zamanı ne acaba,onu merak ettim.

    YanıtlaSil
  18. süpersiniz ERtuğrul Bey, siz gazetecilik yapmış mıydınız? Gerçekten ilgi çekici konuları bulup çıkarıyorsunuz, tebrikler, konu çok ilginç, ben de bir anlam veremedim... şaşkınım..:)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Ertuğrul Bey. Uzun zaman oldu ziyaret edemedim sizi ve tabii hiçbir arkadaşın bloğuna gidemedim bu ara. Kendimiz de pek paylaşım yapamadık. İyice dağıldık anlayacağınız. Bu süre zarfında yine döktürmüşsünüz, Bayılırım böyle komplo teorilerine. Acaba ne ola ki bu tuhaflıklar. Hiç aklım almadı. Antartikada uzaylıların üssü olduğu söyleniyor. Hatta Amerika'nın uzaylılarla anlaştığı, sadece gözlem için aramızda bulundukları falan da söyleniyor. Şu şekil değiştiren uzaylı türü. Yoksa bize de mi geldileeer :) Geldilerse bana bir el sallasınlar tanışmayı çok istiyorum kendileriyle. Hatta alıp götürsünler beni bıktım bu ilkel insanların zihniyetinden valla :) Belki de insanların ilkelliğinden dolayı ortaya çıkmıyorlardır. :)

    YanıtlaSil
  20. Denizin dibine casus üs mü yapmislar acaba 😄

    YanıtlaSil
  21. ABD Türkiye ile savaşacağını düşünmüyorum, Türkiye'nin hiçbir şeyi yok, ancak türkiyenin güçlenmesini önlemek için zarar verir.

    YanıtlaSil
  22. Videoyu izledim ama anlam veremedim doğrusu.

    YanıtlaSil
  23. Bir gün toplanıp gidelim yerinde inceleyelim denizde değişik olaylardan biri denk gelmiş olabilir çekim hatası olabilir askeri bir bölge olup sansürlenmiş olabilir v.s

    YanıtlaSil
  24. Bence haritada bir bozukluk olmuş ya da askeri bir şeyler var ,malum oralarda Deniz Kuvvetleri falan vardı sanırım, flulamışlar gibi.
    Akdeniz'de bir savaş çıkacak doğalgaz buldular yok bizi ekarte ettiler, şöyle durum vahim falan videoaları aldı başını gitti.Zamanında yol verdiysek biz, şimdi de bir şey yapamayız.Ben savaş çıkacağına inanmayanlardanım.Hatta İstanbul seçimi için köpürtülerek haberleştirildiğini bile düşünüyorum.
    Bu arada hastane falan demişsiniz, geçmiş olsun diyorum.

    YanıtlaSil
  25. Aboorooowww pek tırsınç ,
    insan gece uyuyamang garii..

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..