Kargocuların "geldik,evde yoktunuz" yalanı pics (2,4,5)
Şu kargoculara öyle bir sinirliyiz ki..Zaten virüs nedeniyle millet olarak eve kapanmışız,alışverişlerimizi,ihtiyaçlarımızı internetten yapmak zorunda kalıyoruz.. İnternetten verdiğimiz siparişlerinizin evinize kargo yoluyla gelmesi,aslında büyük kolaylık,müşteriler için..Ürünlerle ve/veya kargocularla ilgili sorunları saymazsak,gerçekten iyi bişi..
