9 Ağustos 2024 Cuma

Kendi kendine konuşan insanlar direkt akıl hastanesine mi gönderiliyorlar?

                                                     Zihinsel engelli hastaların akıl hastanelerinde yaşadıkları trajediler.. Representative images (993, 153) Sources (3)

Sevgili dostlar..  Sağlıkla (akıl sağlığı) ilgili bu makale, araştırma-inceleme bloguna taşınmıştır. BURADAN okuyabilirsiniz.. Değerli okumalarınız, yorumlarınız ve anlayışınız için teşekkür ederim.. 😊

✔ Blogger Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

5 yorum:

  1. Merhaba Ertuğrul bey.. Konu başlığınız hakkında pek bir fikrim yok. Engellilere yapılanlar üzücü.. Dediklerinize aynen katılıyorum, bir an önce değişmesi gerekiyor bu gibi bakım yerlerinin.. Anneniz ve kardeşiniz için üzüldüm, umarım herşey yolunda gider ve hem anneniz hem kardeşiniz için en iyi olan şey gerçekleşir.. Allah yardımcınız olsun..

    YanıtlaSil
  2. Hz. Allah rahatsız kardeşlerimizin ailelerine kolaylıklar versin. Zor gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. Ertuğrul Merhaba,

    Uzuuuun ve araştırmalara-deneyimlere dayanan , duygu ve haklı isyan yüklü yazını okudum. Üzüldüm-kızdım ve düşündüm. Sokaklar kendi kendine konuşan insan doldu. Toplum mutsuz ve hasta. Senin sevgili kardeşin sevgi ve ilgi sahibi olduğu için ne şanslı. Ve sen tespitlerinde-söylemlerinde ne haklısın...inanılmaz. Benim iş yerimde bir şizofren bir bipolar bir ağır epilepsi çalışanlar var. İş yerindeki herkes rahatsızlıklarını bildikleri için onları dikkatle izliyor ve olabilecek en üst raddede yardımcı oluyor. Aptal şefkat gösterilerinden muaf saygı ve ilgi ile yaklaşılıyor onlara. Ve ben, ne zor olduğunu ancak uzaktan izleyen olarak görebiliyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun; bizlerin de onların da...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili annenize ve kardeşinize çok üzüldüm. Şifalar diliyorum onlara. Sizin tespit ve önerilerinize de katılıyorum. İnanın yazının bazı kısımlarını beynim donarak okudum. Çok çok zor. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  5. Çok çok geçmiş olsun. Bu tarz durumlarda ne denir onu da bilmiyorum ancak anneniz ve ailesi olarak sizler inşallah bunun ecrini ahirette fazla fazla alacaksınız. Özel bireylerle ilgilenmek cidden büyük fedakarlıklar istiyor. :(

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara suç unsuru taşıyabilecek link (sadece suç unsuru taşımayan kişisel blog adreslerine izin verilir) ve her türlü telefon numarası bırakmak ve küfür, hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır.. Tespit edilirse yayınlanmaz.. Gözden kaçıp-yayınlananlar olursa, sonradan tespit edilirse silinir.. Teşekkürler..