21 Aralık 2018 Cuma

Rüya görüyom galiba.. Blogger'a yüklediğimiz videoları indirebiliyor ve silebiliyoruz..

Blogger'da yenilik mi var? Blogger'a yüklediğimiz videoları indirebiliyor ve silebiliyoruz..Yupppii... Sen uyu Ertuş,atı alan üsküdarı geçti.. Bu özellik çoktan mı geldi acaba?

Neyse yeni yazıyı başka bişey için yazicaktım ama şimdilik dursun,çünkü bu konuda biraz moraller bozuk,onu sonra yazim,şimdi bunu yayınliyim.✔

Yani gerçekten ne zaman başladı bu durum hiç farkına bile varamadım..MAYIS 2018 milat mı olmalı yoksa ben mi bilmiyodum? Blogger'da yayınladığımız eski yazıları,yorumlarıyla birlikte yeniden yayınlamak istedim..Ama bi türlü beceremedim bunun formülünü?

Eski bir parça vardı," Sana olan aşkımı hiçbir şey değiştiremez 1987 ",onu yayınlıcaktım..Ama pi türlü beceremedim..Yayınlayanlar nası yayınlıyo,onu da anlamadım bi türlü.. Neyse o videoyu gene verim,emimin çok seveceksinizdir..Aşağıda dinleyin derim..

Nesye derken blogda bunun formulünü bulayım diye gezinirken,uzun yıllardır bloggera yüklediğim videoları nası düzenlicem,nası tamamen silicem diye dert yanıyodum kendi kendime..

Eminim sizinde başınıza gelmiştir..Bloggera özel videolar yüklediniz ama düzenleyemiyorsunuz..Bu videolar nerede? diye dert yanıyodunuz,öyle değil mi? İşte pöle pöle dolaşırken Blogger panelinde yeni bir özellik eklendiğini farkettim..



"Blogger Paneli + Ayarlar + Diğer " kısmının hemen yanında "Blogunuzdaki videolar --> videoları yönet" diye bir özellik eklendiğini gödüm..Ay,ne kadar çok sevindim ki bilemezsiniz..Hemen videoları yönet" tıkladım ve başka bir sayfada bloggera yüklemiş olduğum tüm videoları görmüş oldum..


Yanlız sadece bilgisayarımıza "indir"me ve bu videoyu bloggerdan tamamen "sil"me şıklarının olduğunu gördüm..Bu silme işlemi tamamen kalıcı mı olyo,orasını pek bilemiyom ama insanda hiç değilse psikolojik bir rahatlama olyo.. Oh be çok rahatladım..

Keşke "izlenme istatistikleri"'de olsaydı..Youtube kanalı olmayanlar /Youtube'ye gitmek istemeyenler için güzel bir durum olacaktır..

Evt,yanlız yayınlanma tarihleri değil de sanmıyorsam videoların blogger paneline eklendiği tarih eklenmiş gibi..O da mayıs 2018..Neyse olsun bu da bir yenilik..Hadi dostlarım,umarım sizlere yeniş bir bilgi vermişimdir..Sağlıcakla kaliniz..E.Y.



ÖNEMLİ NOT : Eski yayınları yeniden yayınlama problemini çözdüm..Konu hakkında yardımcı olan blogger yazarı arkadaşlarımıza özellikle de SosyaMedyaCafe'ye teşekkür ederim..Sayelerinde eski bir yazımı yeniden yayınlamış oldum..Ana sayfaya giderek kontrol edebilir yada DİREKT sayfaya gidebilirsiniz..

SosyalMedyaCafe bu konuda çok detaylı bilgiler vermiş,BURADAN bakarak sizler de aynı şeyleri yapabilirsiniz..Yorumları da okursanız iyi olur,bazı detaylar yorumlarda da var..Sağlıcakla kalın efenim..

✔ Blogger Author by Ertuğrul Yıldırım 🙂💓

31 yorum:

  1. süpersiniz Ertuğrul Bey, sayenizde bir sürü şey öğreniyoruz, gerçi ben hala sizin tavsiyelerinize uyamadım ama...:)

    YanıtlaSil
  2. Eski yazıları yeni tarihle yayınlama işlevini de cozunce onu da bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger Paneli>Kayıtlar kısmından tarihini değiştirmek istediğiniz yazıya tıklayın. Sağ tarafta yayınlanma tarihi var. Otomatik seçeneğini seçip kaydedin. Böylece eski yazılar yeni tarihle paylaşılır.

      Sil
    2. Tabii ki. Buradaki işlem sadece yazının tarihini güncellemek.

      Sil
  3. Bilmiyordum bunu..İşime yarar mı bilmiyorum ama bilgi bilgidir.Ne zaman önünüze çıkacağı belli olmaz.Teşekkür ederim.Sayenizde haberdar oldum ben :)

    YanıtlaSil
  4. yenilikler iyidir..bilgi için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. kime niyet kime kısmet,valla iyi bulmuşsunuz bende bilmiyordum 😁

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Ertuğrul,
    Blogger video düzenleme özelliği bahar temizliği sonrası geldi. Yaz tatilinde 3 ay ara verince döndüğümde ben de farketmiştim. Blogger yazılarını güncelleme konusunda şanslı günündesin.:) Özelden çok fazla soru gelince bugün bu konuya değindim. Blogger eski yazıları yeniden yayınlama bu yazımı okuyarak bunu çok basit bir şekilde yapabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bahar temizliği mayıs ayındaydı.😊 Blogda anlattığım yöntem eski yazıları yorumlarıyla birlikte tekrar yayınlamak için Ertuğrul. Aklına takılan bir yer olursa yardımcı olmaya çalışırım. 😊

      Sil
    2. Eski yazılarımızı yeniden yayınlarken taslağa almamak gerekiyor. Eski yazıları taslağa alıp yayınlamayı farklı bir yöntem için kullanıyoruz. Yanlış yaptığın için eski tarihteki yazının linkinde yok. Bunu nasıl düzelteceğini SMK'da yorumuna cevap verdim. Düzeltebildin mi?

      Sil
  7. Ah sen anlatıyorsun da Ertuğrul, bakalım biz senin gibi beceriklimiyiz? Ben zaten videolu hiç yayın paylaşmadım.Şimdi dinleyeceğim. Paylaşım için sağ ol kardeşim :)

    YanıtlaSil
  8. Ben pek video yüklemiyorum ama iyiymiş:) bu şarkı gençliğimin çok sevdiğim şarkılarındandı. Paylaşım için çok teşekkürler Ertuğrul bey. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. farkına varmıştım daha detaylı öğrenmiş oldum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul bey dediğinizi yaptım şimdi de daha önceki tüm yorumlar kayboldu :)

      Sil
    2. teşekkür ederim bende zaten sizin gibi düşündüm ve öyle yaptım dışardan bir göz eksiklerimizi daha iyi görüyor kolya gelsin

      Sil
  10. Fotoğrafını çekerek anlatman çok iyi olmuş.Sayende yeni bir bilgi öğrenmiş olduk.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler ben de sizin sâyenizde öğrendim bu özelliği...

    YanıtlaSil
  12. Valla ben de karıştırırken keşfediyorum bazı uygulamaları. Bunu bilmiyordum. Teşekkürler anlattığın için 😊

    YanıtlaSil
  13. Aaaa harika bir haber. Sayende öğrenmiş olduk Biraz kurcalamak lazım:))

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Ertuğrul Bey. Bilmiyordum bunu. Genelde fazla kurcalamam ayarları, yazılarımı yazar, yayınlar ve kapatırım :) Yani pek aram yok böyle şeylerle :) Eski yazıları tekrar yayınlamayı da sosyalmedyacafe'den öğrendim. Onlara da buradan teşekkür edeyim :) Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  15. iyi bilgi lazım olabilir, hiç video koymadım daha blogaaa :)

    YanıtlaSil
  16. Ben de bilmiyordum, öğrenmiş oldum:) Elbet işimize yarar.

    YanıtlaSil
  17. Bu bilgiler çok işime yaradı. Ben de eski yazılar nasıl yayınlanıyor merak ediyordum. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  18. videom yok sayılır ama laım olabilir bu bilgi bana da

    YanıtlaSil
  19. bende ilk defa duyuyorum sayenizde :) elbet bir ara lazım olacaktır.

    YanıtlaSil
  20. Ben hic kullanmadigim icin bu özelligi bilmiyordum güzel bir bilgi oldu 😃

    YanıtlaSil
  21. Eski yazilarimi yayinliyorum artik sosyal medya kafe sibele cok tesekkurler💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Blogger arkadaşlarıma elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Faydalı olabildiysem ne mutlu💖
      Blogger eski yazı güncelleme anlatımımı yazına kaynak olarak gösterdiğin için teşekkür ederim Ertuğrul. Bu etik davranışından dolayı tebrik ederim.✔

      Sil
  22. Merhabalar.
    Sizin sonradan keşfettiğiniz bu uygulamayla ilgili hiç işim olmadığı için, ben de böyle bir yeniliğin farkında değilim. Siz konuyu burada böyle açık bir şekilde paylaşınca şimdi benim de dikkatim çekti. Ben de kumanda panelinden bu uygulamayı inceleyeceğim.
    Paylaştığınız için teşekkür ederim. Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

YORUM UYARISI : Yorumlara link ve telefon numarası bırakmak ve küfür,hakaret vb gibi suç unsuru olabilecek yazılar yazmak yasaktır..Tespit edilirse yayınlanmaz..